Brev:
Døgn rytme for en på 6 mdr
27. august 2020
Alder:
6 mdr.
Døgn rytme for en på 6 mdr
Hej Helen .
Jeg har en fantastisk søn på 6 mdr. og jeg vil gerne høre hvordan jeg optimere vores dag.
Pt ser dagen sådan ud ( de fleste dage har ikke haft den store struktur)
Vågner kl 6 og får mos + vand ( han er ikke glad for grød) ca 30 min efter
Han får bryst hvis han ber om det
Ca 2,5 -3 timer efter sover han ca 45-60 min lur bryst oftest kort tid før putning.
Omkring kl 11 får han mos og Vand
Hvis han ber om det så får han bryst.
Omkring 2,5-3 timer ca kl 14 -15 sover han igen ca 45-60 min Igen bryst lige inden putning
Så får han mad omkring kl 16:30-17 mos med kød
Og så putter vi til nat omkring 19-19:30 så han va sover kl 20 senest.
Han vågner nogle dage efter 1 time og får bryst ellers får han bryst ca kl 22-23 og så igen kl 4 og kl 5 ( oftest for at hold ham sovende)
Vi ligger mellem 2-4 amninger om natten 😀
Han skal starte i vuggestuen d 1 okt. og jeg måske på nyt job til 1 nov. Så har mulighed for en langsom indkøring.
Hvordan ser dette ud er der noget der kan optimeres?
Hilsen